Кафедра педагогіки та психології

Адреса:


Телефон:
Email:

Тетяна Петрівна Рисинець

image
Завідувач кафедри Кандидат психологічних наук

Навчальні дисципліни, я викладанні яких бере участь 

  • Вікова психологія
  • Педагогічна психологія
  • Психологія здоров’я людини
  • Психологія спілкування
  • Основи психології

Освіта   

  • Вінницький соціально-економічний інститут Вищого навчального закладу Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» спеціальність «Психологія», кваліфікація «Психолог, викладач вищого навчального закладу», Магістр. 2006.
  • Рівненський державний гуманітарний університет. Спеціальність «Біологія», кваліфікація «Біолог, вчитель біології». 2017.

Трудова діяльність   

  • Асистент кафедри психології, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (вересень 2006 – липень 2015)
  • Асистент кафедри нормальної фізіології, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (вересень 2015 – листопад 2018)
  • Доцент кафедри нормальної фізіології, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (листопад 2018 – 6 листопада 2023)
  • В.о. зав.  кафедри педагогіки та психології, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (6 листопада 2023 – квітень 2025)
  • Завідувач кафедри педагогіки та психології, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (квітень 2025- до тепер)

Стажування та підвищення кваліфікації 

  • Підвищення кваліфікації викладачів. Національний фармацевтичний університет. «Основи психолого-педагогічної підготовки вчителів». Посвідчення №219 до диплому №ВН 30540066 від 15.06.2018р.

Стажування

  • Фінляндія, Західно-Фінляндський Коледж, м. Гуйттінен «Стажування для освітян та школа з англійської мови». Сертифікат №17052019/19 Травень 2019 р.

Підвищення кваліфікації:

  • Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти». Напрям стажування: Психолого –педагогічні засади формування оптимального здоров’я освітян. Посвідчення про стажування № 143 ПВК, 2021 р.
  • Педагогічне стажування за програмою «Професійна майстерність викладача». Вінницький національний медичний університет ім.М.І.Пирогова. Сертифікат №119 від 28.06.2024р. 17 травня-28 червня 2024 року.
  • Професіонал з вищою немедичною освітою у сфері охорони здоров’я. Спеціальність: Клінічна психологія, 2025 р.

Наукові інтереси   

  • Особистісна детермінація вибору копінг – стратегій життєвих ситуацій майбутніми психологами

Участь у наукових конференціях:

  • Науково-практична конференція з міжнародною участю Філософія в сучасному науковому та соціально-політичному дискурсах. 16-17 листопада 2023 року. м. Вінниця.
  • Участь у IV психологічному науково-практичному форумі «Розвиток та реабілітація особистості в умовах сьогодення» 8-10 грудня 2023 року, Сертифікат №6-27. 
  • Участь у роботі Міжнародної науково – практичної конференції «РЕАБІЛІТАЦІЯ: ФІЗИЧНА, ПСИХОЛОГІЧНА, СОЦІАЛЬНА» 17-18 травня 2024 року м. Вінниця.
  • The 12th International scientific and practical conference “European congress of scientific achievements” (December 2-4, 2024) Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain. 2024.
  • Навчально-методична конференція «Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці»26 лютого 2025 року м. Вінниця.
  • Участь у роботі Міжнародної науково – практичної конференції «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ» 15-16 травня 2024 року м. Вінниця.

Членство у професійних товариствах   

  • Українська спілка психотерапевтів (УСП). Посвідчення №97/02.  З 2024 року.

Рівень володіння іноземними мовами:   

  • Англійська (В2)

Основні наукові праці за останні 5 років   

  • Lyudmyla Mykhailova, Tatiana Rysynets,  Iryna Rodionova, Viktor Syrmamiikh, Olha Merdova. O papel da acreditação na garantia da qualidade do ensino superior na ucrânia. Conhecimento & Diversidade, Niterói 16. №41. 2024. Р.231-252. (Web of Science). . https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade/article/view/11436
  • T. Rysynets, L. Loiko, V. Rybinska, O. Mazur. The impact of social isolation on the emotional state of students. Norwegian Journal of development of the International Science No 62/2021. – P. 65-69. (фахова, міжнародне видання). https://dspace.vnmu.edu.ua/handle/123456789/5920?show=full
  • Рисинець Т.П., Потоцька І.С., Лойко Л.С., Лойко Є.Є. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентської молоді. Sciences of Europe. VOL 3, No 70 (2021). – P. 63-68. (фахове видання). https://www.europe-science.com/wp-content/uploads/2021/11/Sciences-of-Europe-No-70-2021-Vol-3.pdf
  • Рисинець Т.П., Потоцька І.С., Лойко Л.С. Пізні шлюби сучасних українських чоловіків як соціально-психологічний феномен. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2022. Випуск 14. С. 62–67. 
  • Visnyk of the Lviv University. Series Psychological sciences. Issue 14. Р. 62–67. (фахове видання). http://psy-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/14_2022/14_2022.pdf 
  • Мазур О.В., Рисинець Т.П., Лемещук М.В., Коваленко І.В., Потоцька І.С. Особливості тривожних та депресивнх розладів, асоційованих з Covid-19, на різних етапах пандемії (огляд літератури). “Вісник Вінницького національного медичного університету”, Т. 27, №4, 2023. С. 653-656. (фахове видання). https://dspace.vnmu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6636/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2%2C%20%D0%B0%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%20COVID-19%2C%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%85%20%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%97%20%28%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y  
  • Потоцька І.С., Рисинець Т.П., Лойко Л.С. Динаміка проявів алекситимії у процесі навчання студентів медичних психологів у ЗВО. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія ПСИХОЛОГІЯ. Випуск 4. 2023. С. 66-68. (фахове видання). https://dspace.vnmu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6628/%D0%94%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%8F%D0%B2%D1%96%D0%B2%20%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%97%20%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%20%D1%83%20%D0%97%D0%92%D0%9E.pdf?sequence=1&isAllowed=y 
  • Потоцька, І.С., Рисинець Т.П., Лойко, Л.С., Мазур, О.В. Вплив діалогічних здібностей викладача закладу вищої освіти на успішність проведення лекції. Наукові записки. Серія: Психологія, (1), 2024. С.124–131. (фахове видання) https://journals.cusu.in.ua/index.php/psychology/article/view/347
  • Головчук Ю. О., Карачина Н. П., Дибчук Л. В., Рисинець Т.П., Середницька Л. П. Роль менеджменту у забезпеченні транспарентності як основного принципу маркетингу у медичній сфері. Електронний журнал «Ефективна економіка» Том 2. 2025/2/18. (фахове видання).https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.2.22
  • Микола Лісовий, Тетяна Рисинець, Володимир Юкало, Ірина Кобилянська. Педагогічне спілкування в системі комунікативних компетентностей викладача ЗВО. Міжнародний науковий журнал «Педагогіка безпеки». Том 10, №1, 2025. (фахова стаття). https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/issue/current
  • Рисинець Т., Потоцька І., Акименко Д. Гендерні особливості суб’єктивної оцінки якості сну та її залежності від рівня невротизації. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». №7, 2025. https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/242