Навчальні дисципліни, у
викладанні яких бере участь - Гігієна та екологія
- Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)
- Гігієна та екологія з гігієною дитячого віку
- Військова гігієна
- Психогігієна та актуальні питання університетської гігієни
- Основи біоетики та біобезпеки
- Актуальні питання нутриціології та дієтології
- Охорона праці у галузі
Освіта - Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (01.09.2003 – 24.06.2009 рр.). Спеціаліст, спеціальність «Педіатрія», кваліфікація «лікар»
- Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (01.08.2009 – 31.07.2012 рр.). Інтернатура за спеціальністю «Педіатрія»
- Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (01.09.2009 – 30.07.2011 рр.). Магістратура за спеціальністю «Педіатрія», кваліфікації «Магістр медицини з педіатрії»
- Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова (14.09.2018 – 31.08.2023 рр.). Аспірантура в галузі знань «Охорона здоров’я» за спеціальністю «Медицина»
Трудова діяльність - Викладач-стажист кафедри загальної гігієни та екології, Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова (серпень 2014 – січень 2015рр.)
- Асистент кафедри загальної гігієни та екології, Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова (лютий 2015 р. – дотепер)
Стажування та підвищення
Кваліфікації - ВНМУ ім. М.І. Пирогова «Удосконалення україномовної компетентності у професійній діяльності викладача» (березень-квітень 2025 р.)
- ХНФУ Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації «Специфіка підготовки іноземних здобувачів освіти» (квітень-травень 2023 р.)
- prometheus.org.ua «Критичне мислення для освітян» (січень 2023 р.)
- Всеукраїнський семінар-практикум «Особливості професійної освіти: сучасні виклики в умовах дії воєнного стану» (червень 2022 р.)
- Академія цифрового розвитку «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти» (жовтень 2021р.)
- prometheus.org.ua «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (грудень 2021 р.)
- prometheus.org.ua «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» (грудень 2021 р.)
- «Викладачі 4.0: Ефективні підходи для дистанційної освіти», «Викладачі 4.0: ефективні підходи для дистанційної освіти», «Майндфулнес практики: як підтримувати ментальне здоров'я викладачів і студентів», «Методи групової роботи онлайн», «Персональна ефективність та управління часом» (грудень 2020 р.)
- Національний фармацевтичний університет при Харківському Інституті підвищення кваліфікації спеціалістів фармації, підвищення кваліфікації «Основи психолого-педагогічної підготовки викладачів» (травень-червень 2018 р.)
Наукові інтереси - Громадське здоров’я
- Особиста гігієна
- Психогігієна
- Психофізіологія
- Педіатрія
- Охорона праці
Нагороди та відзнаки
Наукова діяльність - Співвиконавиця планової кафедральної науково-дослідної роботи «Особливості функціональних можливостей і адаптаційних ресурсів організму, стану здоров’я та якості життя учнівської і студентської молоді за умов впровадження інноваційних підходів до організації навчальної діяльності: сучасні підходи до комплексної гігієнічної діагностики, психофізіологічної і психогігієнічної корекції та прогностичної оцінки» (робота розпочата у січні 2022 року)
- Співвиконавиця планової кафедральної науково-дослідницької роботи «Особливості впливу асоційованих зі стресом захворювань на психофізіологічний стан організму військовослужбовців Збройних Сил України та комплексна оцінка ефективності надання реабілітаційної допомоги»
Членство у професійних
товариствах - Член громадської організації “Українська асоціація громадського здоров’я”.
- Член наукового товариства гігієністів України.
- Член організації UGEN.
Громадська діяльність - Матеріально відповідальна кафедри загальної гігієни та екології
- Відповідальна за наповнення сайту кафедри загальної гігієни та екології
Рівень
володіння
іноземними мовами: Англійка (В2)
Основні наукові праці за останні 5 років 2017 р.
1. М.В. Йолтухівський, Л.С. Лойко,,Тисевич, Т. В. Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів. Галицький лікарський вісник 2017.Том 24 №4. С. 39-43. DOI: 10.21802/gmj.2017.4.5
2. Йолтухівський М.В., Лойко Л.С., Сасовець А.О., Тисевич Т.В., Рисинець Т.П., Карлащук Р.В. Дослідження адаптаційних можливостей серцево-судинної системи у старшокласників-кіберадиктів. Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського МОЗ України «Вісник наукових досліджень». 2017. 4. С. 29-32.
2019 р.
3. Тисевич Т.В., Лойко Є.Є. Рухова активність - основа фізичного здоров'я. Art of Medicine. 2019. №4(12). С.124-127. https://doi.org/ 10.21802/ artm.2019.4.12.124.
2021 р.
4. Тисевич Т.В. Аналіз стресостійкості студентів молодших курсів закладів вищої медичної освіти з різними рівнями фізичного здоров’я в динаміці навчального процесу. Молодий вчений. 2021. №3 (91). С. 184-188.
5. Тисевич Т.В. Ступінь прояву хронічної втоми у студентів молодших курсів закладів вищої медичної освіти з різними рівнями фізичного здоров’я в динаміці
навчального процесу. Наукові досягнення медичної галузі та фармації країн ЄС. 2021. С. 149-153.
2022 р.
6. Тисевич Т.В. Аналіз фізичного здоров'я студентів закладу вищої медичної освіти. Український журнал медицини, біології та спорту. 2022. № 7(2). С. 159-165. https://doi.org/10.31393/reports-vnmedical-2024-28(2)-05
7. Тисевич Т.В., Лойко Л.С. Вплив хронічної втоми на функціональні можливості організму студентів закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу. Сучасні проблеми світової медицини та її роль у забезпеченні здоров’я світового співтовариства. 2022. С. 34-40.
2023р.
8. Тисевич Т.В. Оцінка невротизації студентів-медиків І курсу в залежності від рівня фізичного здоров'я та навчального навантаження. New integrations of modern education in universities. 2023. №12 (5). С. 215-218.
9. Психокорекційна програма "Оптимізація психофізіологічних ресурсів організму"/ Шпортун О.М., Тисевич Т.В.//Авторське право №122436 від 27.12. 2023р.
2024 р.
10. Тисевич Т.В., Сергета І.В. Адаптаційні можливості студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в залежності від рівня фізичного здоров'я та особливості їх змін в динаміці навчального процесу. 2024. # 2(6). С. 98-106.
https://doi.org/10.32782/pub.health.2024.2.12
11. Тисевич Т.В. Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції. Перспективи та інновації науки. 2024. № 8(42). С. 1162-1172. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-8(42)-1162-1172
12. Тисевич Т. В. Особливості функціонування серцево-судинної системи студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти залежно від рівня фізичного здоров'я. Вісник Вінницького національного медичного університету 2024. Т. 28 №2. С. 210-220. https://doi.org/10.31393/reports-vnmedical-2024-28(2)-05
ВНМУ ім. М.І. Пирогова ©2025